Ada nak tanya??? Meh contact Kak Roha


SYARAT PEMBELIAN

PENGEPOSAN
- Pengeposan akan dilakukan SEHARI SELEPAS bayaran penuh diterima
( Bayaran yang masuk sebelum jam 6.00 ptg sahaja )
- Bayaran yg diterima selepas jam 6.00 ptg pesanan akan dipos pada HARI BERIKUTNYA (lusa)
- Pesanan akan di pos menggunakan khidmat POS LAJU / PARCEL.
- Selepas Pengeposan, pesanan akan diterima selepas 1-3 HARI utk POS LAJU dan 3-5 HARI utk POS PARCEL dan bergantung pada tempat
- Kos pengiriman adalah bergantung pada BERAT barangan
(tanya dulu dengan Kak Roha nak tambah berapa RM untuk kos pos ye)
- Kak Roha tidak akan bertanggungjawab keatas kerosakan atau kehilangan barangan semasa dalam proses penghantaran.
- No. jejak (Consignment No.) akan di beri diatas permintaan sahaja

PEMBAYARAN
Semua pembayaran hendaklah dimaklumkan kepada Kak Roha (sejurus SELEPAS pembayaran dibuat) melalui SMS ke 012-3621376

SMS :-
SILA NYATAKAN

NAMA :-
(NAMA PENUH : perlu sbb kalau brg gagal serah pihak pos perlu pengesahan nama mengikut IC dan nama di Consignment mesti sama dengan nama pihak yg datang tuntut barang

ALAMAT PENGEPOSAN :-
(ALAMAT PENUH : sila pastikan sentiasa ada penghuni waktu siang dan kak Roha tak galakkan guna alamat P.O box sbb tiada orang yang akan sign surat akuterima nanti ... so barang mgkn kene tuntut dekat Pejabat Pos)

NO. H/PHONE :-
(Untuk proses pengeposan)

BARANGAN YANG DIBELI :-
(Contoh : 1 Set Bersalin Nona Roguy)

JUMLAH BAYARAN DAN BANK MANA :-
(Contoh : RM296 Maybank)

Cari Barang

Memuatkan ...

Selasa, 30 Mac 2010

Ubat Periuk - UBAT PERIUK

UBAT PERIUK GODOG BERSALIN



HARGA  : RM6.00
2 bungkus/pek
1 bungkus diminum untuk 10 hari


KHAS UNTUK KAUM IBU SELEPAS BERSALIN

Khasiat :-
- Untuk membersih darah kotor bagi kaum ibu selepas bersalin
- Untuk membersih rahim selepas bersalin
- Untuk memulihkan kesihatan dan kesegaran serta mengecutkan rahim dan perut
- Melancarkan Air Susu
- Menyihatkan dan menegangkan otot perut yang mengendur
- Menghangatkan dan mencegah perut kembung
- Mengubati perut memulas serta menolak/buang angin lepas bersalin

Cara-cara :-
1 bungkus diminum untuk 10 hari
Rebus 1 bungkus ubat periuk dengan 10 gelas air sampai mendidih
Di minum 3 kali satu hari
Bila hampir kering boleh ditambah dengan air sehingga rasa ubat tersebut terasa tawar

Nasihat :-
Dinasihatkan kaum ibu sebaik-baiknya minum jamu ini sehingga habis pantang (44 hari)

rose

31 ulasan:

  1. salam..kak nak tnye jamu d ubt periuk ni sameke? klu sy beli jamu selapan mknenye x perlu mkn ubat periuk ni lg la ye..dlm jamu selapan ada ubt periuk sekalike? sy kurang pengetahuan tentang ubat2 tradisional ni..

    BalasPadam
  2. salam..nak tnye klu pki jamu godog ni untuk 44 hari pantang brp pek nak bli.sye ngndung anak ptame jd agak krg pengetahuan..

    BalasPadam
  3. w'salam dik. Jamu salapan dan ubat periuk lain dik. Ubat periuk perlu direbus dan buat minuman pada bila2 masa menggantikan air masak. dalam jamu selapan tak ada ubat periuk ye dik. Ikut keperluan dik. Ada yang lebih suka minum air dari ubat periuk menggantikan air masak sbbnyer air ubat periuk byk kebaikannya bagi keperluan ibu2 selepas melahirkan ye dik.

    BalasPadam
  4. 1 pek ada 2 bungkus kecil ye dik. 1 bungkus kecil untuk lebih kurang 10 hari. 1 pek untuk 20 hari. Untuk penjagaan dalam pantang 44 hari guna dalam 2 bungkus sahaja.

    BalasPadam
  5. mane sy boleh dapatkan jamu ubat periuk nie kak?mmg kne minum selepas bersalin hingga habis pantang ke kak?

    BalasPadam
  6. kak, saya nak oder ubat periuk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bole dik...Add RM6 ye utk kos pos

      Padam
  7. salam kak sy nak order ubat periuk macammana yer?nak COD boleh? farhana

    BalasPadam
    Balasan
    1. bankin Rm ke akaun akak...add RM6 untuk kos pos ye dik...sms nama dengan alamat ke 012-3621376 untuk proses penghantaran

      Padam
  8. akak..mcmne nak order..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bankin Rm ke akaun akak...add RM6 untuk kos pos ye dik...sms nama dengan alamat ke 012-3621376 untuk proses penghantaran

      Padam
  9. berapa kos ke sabah?

    BalasPadam
  10. Kak, sy nk beli sbungkus mcm mne erk ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bankin RM ke akaun kak roha...lepas tu sms nama dengan alamat ke 012-3621376. Kos pos tambah RM7 ye

      Padam
  11. kak roha, saya baru keguguran 3hari lepas. keluarga nasihatkan saya minum jamu periuk ni. sesuai ke?

    BalasPadam
  12. kak roha,nk tanya.antara ubat periuk yang ini dengan ubat periuk murni yang mana lagi elok ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dua2 sama fungsi, tapi ubat periuk murni dah tak ada ye dik. Ramai yang ambil jamu periuk godog bersalin nie dik...sesuai untuk harian maupun ibu2 selepas melahirkan

      Padam
  13. Askum Kak Roha,kalo sy nk bt mcm mnuman harian ubt periuk ni leh ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh dik...untuk tambah tenaga dan kesihatan dalaman. Cuba lah

      Padam
  14. kak saya nak beli dua bungkus,payment camne

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau berminat adik boleh bankin Rm ke akaun kak roha. Lepas tu sms nama, alamat dengan no. tel. Kos Pos RM7 semenanjung RM9 sabah sarawak ye

      Padam
  15. salam kak. kalau sy nk order ubat periuk ni 1 pek dan 1 bungkus herba mandian mak bidan d'herbs tu berapa totalnya termasuk kos pos ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ubat periuk RM6 + Mandian RM18 + RM7 (semenanjung) RM9 (sabah sarawak) untuk kos pos ye dik

      Padam
  16. Nk tya expired dia bila

    BalasPadam
    Balasan
    1. lambat lg dik...ada kat bungkusan terkini.

      Padam
  17. Boleh menggugurkn bayi kan? Tidak bahaya ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau sedang mengandung jangan ler minum ye dik. Nie kan untuk ibu selepas melahirkan

      Padam
  18. Salam kaka..sy nk order 6bgkus mcm mana ye cara nya..sy da sthun brsalin tp xbrpantang lnsung..skrg badan sy bisa2..klau sy minum ari2 boleh hilg kn bisa x?ank sy masuk umur sthun sy xurut lnsung..xmkn jamu lnsung..skrg sy rse sakit sgt

    BalasPadam